Theme 03

Tradice a zkušenosti

185 let se specializujeme na studium stavitelství a architektury a jsme fakultní školou pro studenty MÚVS ČVUT.

více info Theme 03
Theme 01

Maturitní a imatrikulační ples

15.3.2024 od 19h se uskuteční 87. maturitní a imatrikulační ples SPŠS J.Gočára v paláci Lucerna. Vstupenky bude možné koupit pouze formou internetového prodeje od 20.12.2023.

Theme 01
Theme 02

Přijímací řízení

Ve školním roce 2023/2024 otevřeme 6 tříd 1. ročníku. Uchazeči mohou vybírat ze tří školních vzdělávacích programů.

více info Theme 02

Ukázky ze slohových cvičení žáků prvního ročníku

"Studium na této škole jsem si představoval tak, že to určitě bude těžší než na základní škole. Při pohledu na seznam žáků jsem se divil, kolik nás bude ve třídě. Hlavně jsem doufal, že nepropadnu. Bál jsem se, že učení nebudu chápat. Škola není tak těžká, stačí si jen psát sešity a poslouchat v hodině. Myslím, že zvládnu projít do dalšího ročníku celkem bez problémů."

"Škola i profesoři by nás měli vychovávat k samostatnosti, což si myslím, že dělají. Úkoly, které nám zadávají, nás k samostatnosti téměř nutí. Když máme zadaný rys, dostaneme s ním určené datum, kdy ho máme odevzdat. Tím jsme vedeni i k zodpovědnosti. Zodpovědnosti za odevzdané výkresy, aby byly v termínu a v pořádku. Tedy umět si rozvrhnout práci."

"Když jsem si vybral tuto školu, hned jsem věděl, že to nebude jednoduché. Máma ji vystudovala, tudíž věděla, co je ta škola zač. Budeš se muset učit, hustili mi tuto větu neustále do hlavy doma i na ZŠ. Ale rozhodl jsem se a jsem tady. Teď už vím, že pokud něčemu nepropadnu (nebo si nenajdu holku), tak tu školu určitě dodělám."

"Než jsem nastoupila na tuto školu, myslela jsem si, že to tu bude nuda, že učení bude moc těžké a že nic nebudu chápat. Myslím si, že škola není natolik těžká, jak se zdála, pokud se žák aspoň trochu učí na hodinu."

"Studium na škole jsem si představoval takové, že zde budou velmi zajímavé předměty a že poznám nové přátele. Věděl jsem, že to nebude nic lehkého. Jsem rád, že mohu být na této škole a udělám vše pro to, abych se tu udržel. Musím jen mít dobré vztahy a učit se."

"Než jsem přišel na tuto školu, doufal jsem, že tu budu mít normální spolužáky a že učitelé budou lepší než na základce. Těšil jsem se, že se něco naučím, ale zároveň jsem se bál, že to na mě bude těžké. Na dni otevřených dveří jsem viděl školu a moc se mi líbila. Doufal jsem, že vybavení školy bude mnohem lepší než na základní škole a taky že tady bude lepší jídlo. Věřil jsem, že budu mít lepší podmínky ke studiu. V podstatě všechno se mi splnilo."

"Když jsem nastupoval na tuto školu, obával jsem se většího počtu domácích prací a vůbec výuky. Těšil jsem se na rýsování a odborné předměty. Můj první den na této škole dopadl dobře a hned druhý den jsme si všichni mezi sebou začali povídat, jako bychom se znali už dlouho. Myslím si, že tu jsou dobří učitelé. Doufám, že na této škole vydržím až do konce a budu studovat co nejlépe, bez propadnutí."

"Když jsem nastupoval na tuto školu, těšil jsem se na rýsování a kreslení. „Gočár“ byla škola, na kterou se hlásilo plno lidí, pár z nich šlo se mnou. Nikam jinam se mi nechtělo, a proto „Gočár“ byl jedinou volbou. Prezentace školy byla skvělá, profesoři mi připadali sympatičtí a celkově to na mě udělalo velký dojem. Ale zatímco jsem čekal na první den ve škole, rostly ve mně obavy z tvrdého režimu. Škola sice není zas tak úplně skvělá, ale učitelé jsou příjemní, když je nijak nenaštvete. Tvrdý režim tu moc není. Škola se dá zvládnout. Je to o tom, věnovat hodně času na přípravu. Mám pocit, že ve vyšších ročnících to bude ještě zajímavější."

"Když jsem si podával přihlášku na tuto školu, napadlo mě, jestli mě podle mého průměru vezmou. Když jsem později z výsledků vyvěšených na stránkách školy zjistil, že jsem přijat, skákal jsem radostí. A napadlo mě hned několik otázek: Budu tam mít kamarády a tak dobrý kolektiv jako na základní škole? Budu zvládat dojíždění z dálky a těžké studium? Nejvíc mě ale zajímalo, jaké tu mají sportovní vybavení … třeba hřiště, posilovny, haly a podobně. Dnes už vše vím a myslím, že mě čeká nová kapitola života."

"Velmi jsem si oblíbil výuku odborných předmětů, díky nimž jsem si školu vybral. Baví mě deskriptivní geometrie, konstrukční cvičení, ve kterých se učíme promítat přímky, body, rýsovat půdorysy či řezy. Ve stavebních materiálech se dozvídáme informace o vlastnostech různých materiálů a jednou za čtrnáct dní máme cvičení, ve kterých jsme vyráběli maltu, měřili výrobky a mnoho dalších zajímavých věci. Je samozřejmostí, že na všechny předměty je třeba se učit."

"Když jsem si vybrala tuto školu, neubránila jsem se představám, jaké to tu bude. Jako první mě přepadl strach z prvního dne ve škole. Jak budou kantoři přísní, co budou vyžadovat a hlavně už jsem chtěla mít za sebou to vzájemné poznávání, kdo jaký je. Také jsem přemýšlela, jestli budeme chodit na nějaké stavby, výstavy apod. Netěšila jsem se na TV, protože nemám ráda cvičení venku. Těšila jsem se na předmět stavitelství, hlavně na to, až budu doma odborník na něco, co máma není. Kolektiv máme celkem dobrý. Kantoři jsou přísní, ale myslím, že je to dobře, aspoň se něco naučíme. A doufám, že v budoucnu i navštívíme nějaké stavby a budeme se podílet na práci. I když jsem měla zpočátku trému, teď už se nebojím, že školu nedodělám."

"Jakmile jsem se dozvěděla, že jsem se dostala jak na gymnázium, tak na stavební průmyslovou školu, rozhodla jsem se pro průmyslovku. Bála jsem se toho, co mě čeká. Začala jsem uvažovat, jak to pro mě bude těžké, když jsem v podstatě líná. Co když budu ve třídě mít rasisty nebo budu šikanovaná. S učiteli jsem nikdy problémy neměla a doufala jsem, že to zůstane i na nové škole. Rozhodla jsem se být pilnou žákyní a dávat o hodinách více pozor. Teď už vím, že rasisty ve třídě nemáme a jejich poznámky jsou míněny z lásky. A vždy jsou tu lidi, kteří se mě zastanou. A když mám hotové úkoly, tak ani s učiteli nemám žádné problémy."

"Ještě než jsem nastoupil na tuto školu, myslel jsem na spoustu věcí, hlavně na to, že konečně odejdu ze základky. Myslel jsem si, že to bude něco jiného, jiní lidé a hlavně jiní učitelé! Nápad, že si podám přihlášku na tuto školu přišel z čista jasna, nemohl jsem se rozhodnout a pak se mi tahle škola zalíbila. A tak jsem tady."

"Před čtyřmi měsíci jsem nastoupila na SPŠ stavební J. Gočára a měla v sobě mnoho obav z nových předmětů, o kterých jsem nevěděla vůbec nic. Ale po seznámením s hlavním odborným předmětem, což je STA, mě tato škola uchvátila."

"Když jsem si podával přihlášku na tuto školu, myslel jsem si že je to dobrá škola. Líbila se mi, protože jsem si myslel, že se tady bude bezva rýsovat a učit se o stavebnictví. Zdála se mi dobrá i zvenku. I když rýsování je hodně těžké a vše musí být dokonalé a máme tady ještě těžší předměty, tak škola je dobrá. Myslím, že jsem si vybral správně a vydržím tu až do konce."

"Na základní škole padaly názory jako už chci pryč z této školy. Toto jsem si myslel i já a najednou začaly prázdniny a já začal mít představy o budoucí škole. Díky známému jsem velice rychle získal první informace, které mi pomohly srovnat si představu. V první chvíli mě napadlo, že zde bude hodně odborných předmětů a bylo mi jasné, že to bude těžké, ale to k tomu patří. Doufal jsem, že ve třídě budou lidé tzv. dospělejší. Po návštěvě školy na dni otevřených dveří jsem měl obavy, že se budu ve škole ztrácet, ale i přes to jsem si byl jist, že to bylo dobré rozhodnutí sem přijít. Představy se naplnily až na to, že se už ve škole neztrácím, člověk si zvykne."

"Předtím, než jsem sem nastoupil, jsem tu několikrát byl. Na dni otevřených dveří a několikrát na přípravkách z matematiky. Z těchto zkušeností jsem si představoval jak to tu bude vypadat. Škola mi připadala hrozně velká a říkal jsem si, že se v ní nikdy nevyznám. Tušil jsem, že to tu bude těžké, každý mi to říkal. Nejvíc jsem se bál nových učitelů. A nedokázal jsem si představit, že budu tak brzo vstávat a ještě jezdit vlakem a metrem. Ale není to tak hrozné, už se tady vyznám a to je přece pokrok. Myslím, že tu školu udělám."

"Říkali, že „stavárna“ bude těžká škola, měli pravdu. Od základní školy je to obrovský skok. Na základní škole jsme se ještě asi týden po začátku školního roku neučili, tady jsme začali hned druhý den....Odborné předměty, jako je stavitelství nebo SAP mě velice baví. V SAP jsem se kromě rýsování naučil i přesnosti, protože náš pan profesor je velice přísný."

"Před nástupem na tuto školu jsem se především těšila, až poznám nové spolužáky. Na rozdíl od jiných jsem neměla nikoho přidaného na facebooku, takže jsem ohledně spolužáků nevěděla, co mě čeká. Tušila jsem, že učivo bude těžké a dost jsem se bála, že z něčeho propadnu. Od jisté osoby jsem se dozvěděla, že tu dobře vaří, a tak jsem se těšila i na obědy. Měla jsem strach, že si tu na mě někdo z profesorů zasedne nebo že mě vyhodí kvůli pozdním příchodům. Udělala jsem dobře, že jsem se těšila na obědy, vaří tu opravdu dobře. Za pozdní příchody mě sice nevyhodí, ale musím si dát pozor, abych přišla včas a raději chodím dřív. Bohudík se mi nepodařilo si z žádného profesora udělat nepřítele, naopak, i když něco hned nepochopím, profesoři ocení aspoň snahu. Myslím, že na škole nebudu mít problémy."

"Už v osmé třídě jsem věděla, že chci na tuto školu. Pořád jsem se dívala na webové stránky a četla novinky, které se týkaly školy. V deváté třídě jsem byla na dni otevřených dveří a byla jsem nadšená. Líbilo se mi, jak se ho profesoři a žáci zúčastnili. Věděla jsem, že to nebude lehké a že se budu muset učit. Celé léto před školou jsem byla nervózní a přemýšlela jsem nad tím, jak to všechno proběhne a dopadne. Bála jsem se, že první dny budou hodně napjaté a stresující. Ale taky jsem se těšila na seznamovací kurz. Nakonec bylo vše v pořádku. První den byl stresující jen ze začátku, pak vše krásně probíhalo v uvolněnější atmosféře. Učení je tu v pohodě. Každý už zná kantory a ví co chtějí a co ne. Seznamovací kurz byl super, byla sranda. Všechno dopadlo dobře a teď je na každém z nás, jak se udrží na této škole. Když se podíváme na vyšší ročníky, vidíme, že to opravdu jde zvládnout."

A jak to vidí čtvrťáci?

"Rád bych se zamyslel nad tím, co mi daly čtyři roky studia na Střední průmyslové škole stavební Josefa Gočára. Škola je nejen zakončena maturitní zkouškou, ale připravuje mě i na reálný život. Vede mě k samostatnosti a zodpovědnosti. Profesoři nám zadávají speciální úkoly, přičemž každý žák má jiné zadání. A právě to mě nutí pracovat s plným odhodláním. Je to skvělé dosáhnout něčeho sám! Pamatuji se, jak jsem v prvním ročníku neuměl na počítači nic jiného kromě napsání jednoduchých textů. Po čtyřech letech jsem se naučil pracovat v nejmodernějších programech používaných při projektování."

"Co se týká předností téhle školy, tak se pokusím nastínit alespoň zlomek z nich. Určitě asi nejvýznamnější je poloha školy. Nachází se totiž ve velmi klidné lokalitě, má svůj vlastní velký pozemek s multifunkčním hřištěm. Přitom je v blízkosti mětra C. Další velkou předností školy je její vybavenost. Škola má nově vybudovanou šatnu, skrývá se zde bezmála 600 moderních šatních skříněk. Na každém patře se nachází automaty na kávu nebo vodu. Také učebny jsou vybaveny moderními technologiemi i novým nábytkem. Naše učebny výpočetní techniky jsou jedny z nejmodernějších a podporují nejnovější programy potřebné k projektování – AutoCad, ArchiCad. Někteří jedinci říkají, že naše škola má jenom jednu nevýhodu: začátek výuky je už v 7:30. Ale já to beru z té lepší stránky. Alespoň jsem dřív doma!"

"Díky praxím jsem ve druhém a třetím ročníku mohl nahlédnout do činnosti firem jako Skanska nebo Metrostav. Tato škola mi dala možnost si udělat certifikaci na Autodesk."

"První rok byl zásadní. Byla to změna ve stylu učení i přípravě do školy. Naučil jsem se spoustu nových věcí, jako je rýsování výkresů, deskriptivní geometrii, získal jsem prostorové vidění, kreslil jsem. Bylo to uvedení do světa stavebnictví. Druhý a třetí rok nás zdokonalily. Udělaly z nás dospělé, samostatně uvažující lidi. Profesoři nás vedli k zodpovědnosti a především k pečlivosti. Začali jsme používat technické programy a naše rýsování se přeneslo do elektronické podoby. Čtvrtý rok studia je ten, jehož se všichni bojí, protože je završen maturitou. Já si však myslím, že jsem připraven dobře. Ale strach mám. Celkově si myslím, že nám tato škola dala velké množství zkušeností. Naučil jsem se navrhovat, připravovat a realizovat stavbu od počátku. Naučil jsem se ovládat nejmodernější technologie důležité ve stavebnictví. Dokážu komunikovat v cizím jazyku."

"Profesoři i profesorky s námi měli velkou trpělivost a snažili se nás toho co nejvíce naučit. Na „Gočáru“ vás především vedou k samostatnosti, zodpovědnosti a schopnosti pracovat v kolektivu."

Kalendář školního roku

Změna začátku vyučování
12:30 Studentský Majáles ?
Sebehodnocení členů předmětových komisí
Opravné a dodatečné zkoušky školního roku 2022/2023
Opravné a dodatečné zkoušky školního roku 2022/2023
Opravné a dodatečné zkoušky školního roku 2022/2023
Uzavření školního roku 2022/2023
Didaktické testy a písemné práce společné části maturitní zkoušky
7:30 Zahájení školního roku 2023/2024
Školení BOZ žáků 2. a 3.ročníků před nástupem do výuky praxe
Zahájení vyučování dle schváleného rozvrhu hodin
Didaktické testy a písemné práce společné části maturitní zkoušky
Adaptační soustředění třídy 1.F
Adaptační soustředění třídy 1.F
Adaptační soustředění třídy 1.F
Praktická maturitní zkouška POS, STA - podzimní termín
Adaptační soustředění třídy 1.B
Výpis výsledků didaktických testů CERMAT a předání žákům
Adaptační soustředění třídy 1.B
Praktická maturitní zkouška STK - podzimní termín
Adaptační soustředění třídy 1.B
Ústní maturitní zkouška - podzimní termín pro školní rok 2022/2023
Adaptační soustředění třídy 1.C
Ústní maturitní zkouška - podzimní termín pro školní rok 2022/2023
Adaptační soustředění třídy 1.C
Adaptační soustředění třídy 1.C
Adaptační soustředění třídy 1.D
Adaptační soustředění třídy 1.D
Adaptační soustředění třídy 1.D
Adaptační soustředění třídy 1.E
Adaptační soustředění třídy 1.E
Adaptační soustředění třídy 1.E
FOR ARCH 2023
Adaptační soustředění třídy 1.A
Adaptační soustředění třídy 1.A
Adaptační soustředění třídy 1.A
Státní svátek
Ředitelské volno
13:00 Běh Reitknechtkou 30. ročník
Podzimní prázdniny
Podzimní prázdniny
Státní svátek
14:00 Uzávěrka průběžné klasifikace a absence za 1. čtvrtletí
17:00 Den otevřených dveří I.
14:30 Pedagogická porada 1. čtvrtletí
17:30 Třídní schůzky 1. až 4. ročníků
Žáci 4. ročníků odevzdají přihlášky ke studiu na VŠ uměleckého směru
Předání přihlášek k maturitní zkoušce - jarní termín
Státní svátek
Schola Pragensis 2023
Schola Pragensis 2023
Schola Pragensis 2023
17:00 Den otevřených dveří II.
Šachový turnaj
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Vánoční prázdniny
Zahájení vyučování po vánočních prázdninách
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - I. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - I. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - I. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - I. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - I. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - I. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - II. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - II. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - II. turnus
17:00 Den otevřených dveří III.
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - II. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - II. turnus
14:00 Uzávěrka klasifikace a absence za 1. pololetí
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - II. turnus
14:30 Klasifikační porada 1. pololetí
Ukončení 1. pololetí a vydání výpisu s datem 31. ledna 2024
Pololetní prázdniny
Jarní prázdniny
Jarní prázdniny
Jarní prázdniny
Jarní prázdniny
Jarní prázdniny
Jarní prázdniny
Jarní prázdniny
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - III. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - III. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - III. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - III. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - III. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - III. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - IV. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - IV. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - IV. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - IV. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - IV. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - IV. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - V. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - V. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - V. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - V. turnus
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - V. turnus
Termín odevzdání přihlášek k dennímu studium
Lyžařský kurz 2. a 3. ročník - V. turnus
Žáci 4. ročníků odevzdají třídním učitelům vyplněné přihlášky na VŠ
14:00 Uzávěrka průběžné klasifikace a absence za 3. čtvrtletí
19:00 Maturitní ples školy (č. 87) v Lucerně
7:30 Školní kolo Středoškolské odborné činnosti
14:30 Pedagogická porada 3. čtvrtletí
17:30 Třídní schůzky 1. až 4. ročníků
Maturanti odevzdají vlastní seznamy literárních děl
Velikonoční prázdniny
Ostatní svátek
Velikonoční pondělí
Písemná maturitní práce z CJL (termín bude upřesněn)
Písemná maturitní práce z ANJ (termín bude upřesněn)
40. ročník Stavařské laťky
Přijímací zkoušky - 1. řádný termín
Přijímací zkoušky - 2. řádný termín
Soutěž 3. ročníku: Architektura Prahy
10:05 Uzavření klasifikace a absence za 2. pololetí - 4.A, 4.B, 4.C, 4.D, 4.E a 4.F
10:05 Klasifikační porada tříd 4.A, 4.B, 4.C, 4.D, 4.E a 4.F
Vydání vysvědčení třídám 4.A, 4.B, 4.C, 4.D, 4.E a 4.F s datem 30. dubna 2023
10:05 Ukončení výuky tříd 4.A, 4.B, 4.C, 4.D, 4.E a 4.F
Didaktické testy společné části maturitní zkoušky
Didaktické testy společné části maturitní zkoušky
Didaktické testy společné části maturitní zkoušky
Didaktické testy společné části maturitní zkoušky
Didaktické testy společné části maturitní zkoušky
Předmaturitní volno tříd 4. ročníku
Předmaturitní volno tříd 4. ročníku
Předmaturitní volno tříd 4. ročníku
Praktická maturitní zkouška z POS, STA tříd 4.A, 4.B, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.D, 4.E, 4.F
Přijímací zkoušky - 1. náhradní termín
Předmaturitní volno tříd 4.D, 4.E, 4.F
Předmaturitní volno tříd 4.D, 4.E, 4.F
Předmaturitní volno tříd 4.D, 4.E, 4.F
Praktická maturitní zkouška z STK tříd 4.A, 4.B, 4.C
Přijímací zkoušky - 2. náhradní termín
Předání výpisů výsledků didaktických testů žákům
Praktická maturitní zkouška z POS, STA tříd 4.D, 4.E, 4.F
Předmaturitní volno tříd 4.A, 4.B, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.A, 4.B, 4.C
Praktická maturitní zkouška z STK tříd 4.D, 4.E, 4.F
Předmaturitní volno tříd 4.A, 4.B, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.D, 4.E, 4.F
Předmaturitní volno tříd 4.A, 4.B, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.D, 4.E, 4.F
Předmaturitní volno tříd 4.A, 4.B, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.D, 4.E, 4.F
Ústní maturitní zkouška tříd 4.A, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.B, 4.D, 4.E, 4.F
Výuka 1. ročníku dle zvláštního rozvrhu
Soustředěná odborná praxe 2. a 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.A, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.B, 4.D, 4.E, 4.F
Výuka 1. ročníku dle zvláštního rozvrhu
Soustředěná odborná praxe 2. a 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.A, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.B, 4.D, 4.E, 4.F
Výuka 1. ročníku dle zvláštního rozvrhu
Soustředěná odborná praxe 2. a 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.A, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.B, 4.D, 4.E, 4.F
Výuka 1. ročníku dle zvláštního rozvrhu
Soustředěná odborná praxe 2. a 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.A, 4.C
Předmaturitní volno tříd 4.B, 4.D, 4.E, 4.F
Výuka 1. ročníku dle zvláštního rozvrhu
Soustředěná odborná praxe 2. a 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.B, 4.D, 4.F
Exkurze 1. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.B, 4.D, 4.F
Exkurze 1. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.B, 4.D, 4.F
Exkurze 1. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.B, 4.D, 4.F
Exkurze 1. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Ústní maturitní zkouška tříd 4.B, 4.D, 4.F
Exkurze 1. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Zahraniční odborné pracovní stáže Erasmus+ vybraných žáků 3. ročníku
Výkazy P1d-01
Tisk vysvědčení a předložení k podpisu řediteli školy
Kontrola úplnosti a správnosti pedagogické dokumentace
11:30 Klasifikační porada 2. pololetí (1., 2. a 3. ročník)
Předání přihlášek k maturitní zkoušce - podzimní termín
Jmenování členů maturitních komisí, zadavatelů a hodnotitelů (nejpozději do 30.6.2022)
Exkurze 2. a 3. ročníku
Sportovní den školy - finále
Přechod na nový školní rok v Bakalářích
Uzavření školního roku 2023/2024
Zahájení školního roku 2024/2025